28/9/15

DEFUNCIÓ.- Josep BOLDÚ


El dia 12 de Setembre morí a Barcelona Josep Boldú i Monturiol, als 81 anys.

Fou capellà a Bossòst, a l'Alzina de Moró i a Pont de Bar.
Es va secularitzar i es va casar. Va tenir tres fills, dos nois i una noia .




El seu nom no se m'havia oblidat. Ell em portava setze anys i , evidentment, no coincidirem durant la nostra etapa de formació, però recordo, que en el descans d'una partida de Ping Pong en aquelles taules de fusta situades al claustre del Seminari Major, un capellà jove de visita, en animada conversa amb seminaristes més grans, recordo deia,  que parlaven de Pont de Bar, i com que jo en aquell poble hi tenia una cosina de mestra, la Trini, vàrem intercanviar alguns comentaris.

Fa molt poc, en la preparació de la Trobada d'ex-seminaristes, en Boldú es va interessar, molt il.lusionat per a l' assistència a la mateixa, havent fet, inclús, l'abonament en compte, que desprès, degut a la impossiblitat de la seva presència, vaig retrocedir-li.  Em va fer molta il.lusió, tornar, desprès de tants anys, a intercaviar unes paraules, en aquest cas, uns missatges electrònics :


Amics tots .La meva il·lusió era retrobar-me amb tots vosaltres i compartir la vostra
companyonia i amistat...I per això vaig fer la corresponent inscripció. ..però..
(ja et vaig comentar problemes de salud ) aquesta setmana comencen a Barcelona
les sessions de ràdio i quimioterapia.
Esperem que tot vagi be...I ens puguem retrobar en una propera ocasió.
Molts records a tots i una força abraçada esperant em tingueu present en la vostra pregària

Josep Boldú


Era d'esperar donada la gran il·lusió que hi vàreu posar I que vàreu ésser capaços
de transmetre. Enhorabona. Ja m'ha arribat cròniques de plena satisfacció.
Llàstima que no vaig poder compartir personalment de vostra amistat i satisfacció.
En altra ocasió serà.  De moment rebeu la meva més sincera felicitació.
Una abraçada.

Josep Boldú

                                                    DESCANSA EN PAU

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada