16/10/10

BENVOLGUTS COMPANYS


Riart-Parramon (Pirro),Benseny,Coyo,Regué,
Manresa,Cierco,Calvo i A.Pejuan

Ha estat una gran satisfacció haver pogut contactar amb vosaltres i desprès compartir aquell meravellós diumenge al Seminari i a la Seu. Quant de temps sense saber-ne res…….., i crec que tots en teníem moltes ganes. Només cal veure la cara que feiem.

Els cinquanta anys de la promoció del 60, ha estat l’excusa perfecta i definitiva per iniciar aquest retrobament. Seria fascinant poder contar amb tots. Tots els 41, menys el pobre Pociello i el Vilella , que al cel siguin.

Si us sembla bé, ara que jo estic en un període de vagància, treballo molt, em podria ocupar de pilotar la busca i captura de la gent de la nostra promoció, i preparar la Trobada dels 50 anys Això sí, necessito de la vostra col·laboració.

Havia pensat, que també penso, lo següent:

- Localitzar el personal , per poder-nos comunicar. El Pejuan diu que disposa d’una relació nominal de tots els de 1er curs. Quan la tingui intentaré mitjançant les “Paginas amarillas”, i altres canals contactar-hi. Ara disposo d’una base d’unes 10 persones. Ja no falten tants. Us les enviaré per email i si coneixeu gent nova ja m’ho direu. He mirat fotos de 1er curs i les cares em sonen, però alguns noms no em venen. Entre tots ho farem tot.

Els de la promoció anterior, que compten amb un reconegut escriptor, en Pep Coll, varen editar un llibre” Cartutxos de requiem “, jo no em vec amb ànims per aquest projecte, però si podria intentar fer un vídeo decent. Si algú es vol engrescar amb un llibre, endavant.

En relació a l'audiovisual, hauríem de disposar del màxim material, com pot ser:


fotos, individuals o col·lectives, professors, edifici seminari, estances, locals.....etc.... , i si pogués ser,  de la dispensa. Mira que mai pensarem fer-nos-hi una foto amb lo que ho agrairíem ara, i a més  podríem dir que de menjar no en faltava.
Material gràfic com el Divino Afan, el de l’entrevista d’entrada, on jo deia que el que menys m’agradava era escombrar. Dibuixos, anotacions, poemes, cançons...., cançons de protesta- (El fogonet o El Colacao), Material de MigCamí, llibres....
També m’agradaria recuperar tot un seguit d’anècdotes, curiositats o situacions que hem viscudes. tan de forma individual, com col·lectiva, ja siguin gracioses o no. Que cada un  en faci un anunciat d’un parell, després ja les desenvoluparíem i veuríem com les podem portar al vídeo...

Encara falta molt, però el programa podria ser similar als del 60.
Trobada al claustre
Santa Missa, Mn Casals, Romero.....
Visita guiada pel Seminari, primordial.
Dinar i audiovisual

Estendre la invitació a tothom que li faci il.lusió


Companys això és un primer contacte. La festa és nostra. Què us sembla? Podeu fer qualsevol suggeriment.

1 comentari: