8/2/16

DOLÇ RECORD.- Composició musical de Mn. Romero.


En les exèquies de mossèn Agustí Romero Aixàs que tingueren lloc l'estiu passat a l' església parroquial de  La Pobla de Segur, en el recolliment de l'ofertori, l'organista va interpretar una curta i emotiva peça musical. Posteriorment, en el parlament del senyor bisbe, em vaig assabentar que es tractava d'una obra del propi mossèn Romero, de nom "Dolç Record", composta a la memòria de la seva mare difunta. 

No fa massa, la família m'ha fet arribar la partitura i el músic del nostre curs, l'Arcadi Pejuan, l'ha interpretat al piano. Amb aquests ingredients hem confeccionat un petit vídeo com homenatge al nostre formador.









oOo


MISSATGES EMAIL I COMENTARIS  
( heu de clicar damunt Comentaris per obrir aquests)


-----------------------------
dolç record agusti romero
Atentament,
fina gallart
-----------------------------
Benvolgut amic: Em complau el recordatori que feu de la composició de Mn. Agustí Romero, interpretada a l'ofertori de la missa de difunts per l'organista Joan Degolllada, amb qui m'uneix una cordial relació. Justament tres dies després del defalliment de Mn. Agustí, vaig pujar al cor amb l'amic Degollada, i em mostrà la susdita composició, que vaig mirar d'interpretar jo mateix. Certament és una bonica i harmoniosa peça. Em digué que no en sabien res, i que l'havien trobat entre els seus papers. Una abraçada. Llorenç.
Ll.SANCHEZ VILANONA
------------------------------
Hola Benseny, et felicito per l`iniciativa d`aquest petít homenatge al nostre Mn Romero.
Mai mès ben dít, un record dolç.
Salut i un chíc de sort.
Agraït, josep.
Josep Muntaner
-----------------------------

2 comentaris:

  1. Muchas gracias por este delicado homenaje a nuestro tío Mn. Agustín Romero.
    Las sobrinas de Mn. Agustín

    ResponElimina
  2. Vaig tenir la sort de conviure un temps amb ell i Mn. Verdés quan estaven els dos destinats al Santuari de Núria, Mn Verdés com a capellà custodi, i Mn. Romero com a organista del Santuari. Conservo un record molt maco d'aquella època. Descansi en Pau.

    ResponElimina